منوی دسته بندی
پایگاه‌اطلاع‌رسانی

عملیات اجرایی ۵ تقاطع غیر همسطح در کرمانشاه به زودی آغاز می شود

2073192

1395/02/22

سرپرست شهرداری کرمانشاه گفت: شرایط برای آغاز عملیات اجرایی ۵ تقاطع غیرهمسطح توسط قرارگاه خاتم الانبیا (ص) فراهم شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری کرمانشاه، حامد لعل بخش با اشاره به اینکه تجهیز کارگاه در ورودی شرقی شهر واقع در سه راه هوانیروز و ابتدای جاده قدیم تهران جهت انجام عملیات عمرانی آغاز شده است، گفت: به زودی شاهد اجرای عملیات ساخت ۵ تقاطع غیرهمسطح با اعتباری حدود ۱۲۰ میلیارد تومان خواهیم بود.

وی تأکید کرد: علاوه بر این ۵ تقاطع، تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی (ره)، تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه، تقاطع غیرهمسطح مادر واقع در وکیل آقا، تقاطع ورودی شرقی، تقاطع آزادگان و اصلاح هندسی تقاطع غیرهمسطح امام حسین (ع) که در کاهش بار ترافیکی و جلوگیری از مصرف سوخت و ایمنی رانندگان تاثیرگذارخواهند بود، از دیگر تقاطع هایی است که احداث آنها در توافق استانداری کرمانشاه با قرارگاه خاتم، به عهده این قرارگاه گذاشته شده است.

لعل بخش، احداث ۵ کیلومتر تونل قطار شهری در حد فاصل میدان آزادی تا میدان فردوسی و احداث ۶ ایستگاه زیرزمینی آن و اجرای اصلاح هندسی تقاطع امام حسین(ع) را از دیگر از پروژه های عمران شهری مورد توافق عنوان کرد و خاطرنشان کرد که احداث تونل قطارشهری و اصلاح هندسی تقاطع امام حسین(ع) آغازشده و هم اکنون درحال انجام است.

سرپرست شهردرای کرمانشاه با اشاره به اینکه توافق نامه با قرارگاه خاتم با مساعدت استاندار و حمایت شورای اسلامی شهر کرمانشاه بسته شده است، قرارگاه خاتم را یک بازوی توانمند برای توسعه کرمانشاه دانست و گفت: این قرارگاه یکی از بزرگترین و توانمندترین مجموعه‌های کشور است که تاکنون صدها پروژه عظیم را در عرصه‌های مختلف اجرا کرده است و مطمئنا در تسریع اجرای پروژه های عمران شهری.بسیار تأثیرگذار خواهد بود.