منوی دسته بندی
پایگاه‌اطلاع‌رسانی

تلاش برای یافتن جسد کودک 11 ساله همچنان ادامه دارد

1395/1/15

2036942

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از غرق شدن کودک ۱۱ ساله در رودخانه گاماسیاب بخش آران در نزدیکی روستای قلاته شهرستان کنگاور خبرداد و گفت: تلاش برای پیدا کردن جسد این کودک ادامه دارد.

محمدرضا امیریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با بیان اینکه تاکنون 15 کیلومتر در دو جهت پایین دست و بالادست رودخانه گاماسیاب برای یافتن جسد این کودک جستجو شده است، اظهار داشت: جسد کودک 11 ساله هنوز پیدا نشده و تلاش برای یافتن وی هنوز ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در تشریح چگونگی وقوع این حادثه، بیان کرد: این حادثه ساعت 12 ظهر روز سیزدهم فروردین در رودخانه گاماسیاب بخش آران رخ داد که «محمدامین ظهرابی» کودک 11 ساله در حین بازی به درون رودخانه افتاده و متاسفانه غرق می‌شود.

امیریان افزود: در پی گزارش غرق شدن این کودک عملیات جستجو توسط پایگاه امداد خرم کنگاور و نیروهای مردم آغاز شد که با بی‌نتیجه مانده تلاش‌ها با هماهنگی معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر گروهی به سرپرستی امدادگر غواص «بهمن پرورش» و با تجهیزات کامل غواصی به محل حادثه اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از ادامه جستجو برای یافتن جسد این کودک 11 خبرداد و گفت: از صبح امروز عملیات جستجو برای یافتن جسد این کودک با حضور گروه‌های امداد و نجات هلال احمر دوباره آغاز شده است.