منوی دسته بندی
پایگاه‌اطلاع‌رسانی

سخنگوی هیأت‌ رئیسه مجلس به کما نرفته!

13940812001009_PhotoA

1395/02/13

برخی رسانه‌های غیررسمی و نامعتبر از به کما رفتن سخنگوی هیأت رئیسه مجلس خبر دادند که خبرگزاری فارس پس از پیگیری، کذب بودن این شایعه را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، برخی از رسانه‌های زرد و شبکه‌های تلگرامی از صبح امروز در اقدامی مبهم از به کما رفتن عبدالرضا مصری سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم کرمانشاه در خانه ملت خبر دادند. با وجود اینکه بسیاری از مسئولان و اقشار ذی‌صلاح در مورد نامعتبر بودن اخبار این رسانه‌ها، تأکید کردند که اعتباری به این گونه اخبار نیست، اما همواره شاهدیم گاهی چنین اخباری شایعه‌ساز شده و در سطح گسترده منتشر می‌شود.

شایعه بستری شدن مصری در بیمارستان بسیاری از شهروندان را نگران کرده و افراد بسیاری با خبرگزاری فارس استان کرمانشاه تماس گرفتند و صحت این موضوع را جویا شدند.

خبرنگار فارس در کرمانشاه طی تماسی تلفنی با عبدالرضا مصری، این موضوع را جویا شد که پس از ساعتی پیگیری موفق به برقراری تماس شده و پس از اطلاع دادن این شایعه، سلامتی وی را جویا شد.

مصری در پاسخ به خبرنگار فارس در کرمانشاه، گفت: همواره از لطف مردم نسبت به خویش خرسندم و از همه شهروندان تشکر می‌کنم.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه به لطف خدا در سلامتی به سر می‌برم، خاطرنشان کرد: هیچ بیماری یا سانحه تصادفی برای من رخ نداده و وظیفه خویش در زمینه پیگیری مطالبات مردم و وکالت در خانه ملت را با تمام وجود انجام می‌دهم.

گفتنی است مسئولان مربوطه در نهادهای نظارتی، امنیتی و قضایی باید انتشاردهندگان چنین مطالبی را هرچه سریع‌تر شناسایی کرده و برخورد قانونی به صورت قاطعانه در مورد آنها انجام بدهند تا درس عبرتی برای افرادی شود که اقدام به انتشار اخبار کذب و تشویش اذهان می‌کنند.