منوی دسته بندی
پایگاه‌اطلاع‌رسانی

پیشرفت احداث کارخانه کاغذ سازی بیستون تامین بسیار کند است

IMAGE635991874932739048
1395/03/01
معاون استاندار از پیشرفت کند ساخت کارخانه کاغذ سازی بیستون تامین انتقاد کرد.
به گزارش خبرنگار کردپرس، رضا رحیمی معاون استاندار که به همراه استاندار کرمانشاه و جمعی دیگر از مسئولین از روند ساخت پروژه کارخانه کاغذ سازی بیستون تامین بازدید می کرد، با بیان اینکه این پروژه قرار بود در پایان سال 95 به بهره برداری برسد از تاخیر به وجود آمده در بهره برداری آن انتقاد کرد و گفت: روند ساخت و پیشرفت این پروژه بسیار کند است که باید تسریع یابد.

همچنین مرتضی امجدیان مدیر عامل کارخانه کاغذ سازی بیستون تامین با اشاره به اینکه ظرفیت تولید سالانه این کارخانه 99 هزار تن در سال خواهد بود، افزود: تولید روزانه آن نیزبه 300 تن می رسد.
وی حجم سرمایه گذاری اولیه آن را 100 میلیارد اعلام کرد و خاطر نشان نمود: اشتغال مستقیم این کارخانه 170 نفر به صورت مستقیم و 1100 نفر نیز غیر مستقیم است.
امجدیان پایان عملیات نصب کارخانه تا انتهای سال خبر داد و تصریح داشت: ماشین آلات کارخانه نیز ازکشور ایتالیا خریداری شده است.
وی با بیان اینکه کارخانه کاغذ سازی بیستون در نیمه اول سال 96 به بهره برداری خواهد رسید، اظهار داشت: این پروژه که از سال 92 ساخت آن آغاز شده هم اکنون 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
مدیر عامل کارخانه کاغذ سازی بیستون تامین مسائل مربوط به بحث تسهیلات و جاده را از مهمترین مشکلات این پروژه دانست و گفت: محصولات این پروژه که با زیربنای 52 هکتارمی باشد، صادر خواهند شد.