منوی دسته بندی
پایگاه‌اطلاع‌رسانی

آلبوم « درفش‌ کاوياني » باصداي « شهرام ‌ناظري» اواخر امسال‌ منتشر مي‌شود

derafsh

آلبوم «درفش کاوياني» با صداي «شهرام ناظري» خواننده برجسته کرمانشاهي، اواخر امسال منتشر مي شود.

به گزارش کردپرس، آلبوم صوتي و تصويري «درفش کاوياني» با صداي «شهرام ناظري» شواليه آواز ايران و به آهنگسازي «سيد فريد الهامي»، هنرمند جوان صحنه‌اي، براساس اشعار «حکيم ابوالقاسم فردوسي» و هم چنين با همکاري نوازندگان گروه موسيقي «فردوسي» پس از نزديک به يک دهه تلاش، اواخر امسال توسط شرکت «پارسه سروش فردوسي» و شرکت «حافظ مهر» منتشر مي‌شود و در اختيار علاقه مندان به موسيقي، شعر و ادبيات درسراسر کشور قرار خواهد گرفت.

بخش هايي از اين آلبوم براي نخستين بار در سال 1388 در جشنواره بين المللي موسيقي «اورينتاليست» در کشور فرانسه و همچنين در همان سال در جشنواره بين المللي موسيقي «کارتاژ» در تالار بزرگ «تئاتر آنتيک» در شهر چند هزار ساله کارتاژ در کشور تونس اجرا شد و اجراي اين قطعات از شاهنامه فردوسي بزرگ، جزو برگزيدگان اين جشنواره‌هاي معتبر موسيقي نيز بود.

بخش هايي از اين آلبوم، در سال 1389 براي اولين بار در داخل کشور، با صداي شواليه آواز ايران در سالن ميلاد نمايشگاه بين المللي تهران اجرا شد و مورد استقبال علاقه‌مندان به موسيقي قرار گرفت.

در ادامه، همين برنامه در شهرهاي اصفهان، شيراز، يزد،کرمانشاه، اراک و نور و همچنين در روز بزرگداشت فردوسي بزرگ در دانشگاه تهران (در دو سال مختلف) و در دانشگاه صنعتي شريف نيز اجرا شد.