منوی دسته بندی
پایگاه‌اطلاع‌رسانی

رسانه های سئوال کننده از رئیس جمهوری در کرمانشاه مشخص شدند

82150849-70867190

1395/04/26

رسانه های سئوال کننده در نشست خبری رئیس جمهوری در پایان سفر استانی به کرمانشاه، با حضور رئیس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رئیس جمهوری قرعه کشی و مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، در این نشست که صبح امروز (شنبه) در سرسرای اتاق بازرگانی استان کرمانشاه برگزار شد، نشریه سراسری عصر مردم و نشریه محلی پویان غرب به عنوان نمایندگان رسانه های مکتوب و خبرگزاری های پانا و آریا به نمایندگی از رسانه های مجازی انتخاب شدند.
این چهار رسانه به همراه صدا و سیما در نشست خبری رئیس جمهوری در پایان سفر استانی به کرمانشاه، می توانند یک سئوال از دکتر روحانی بپرسند.
این نشست خبری که ساعت 23:30 روز یکشنبه در کرمانشاه برگزار می شود، به صورت کامل و مستقیم از شبکه خبر پخش خواهد شد و رئیس جمهوری در آن به تشریح مصوبات و دستاوردهای سفر به استان کرمانشاه برای مردم می پردازد.
طاهره قیومی، رئیس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رئیس جمهوری در جلسه امروز از رسانه های سوال کننده خواست که با توجه به پخش تلویزیونی نشست خبری رئیس جمهوری، فقط سوالات مرتبط با استان را مطرح کنند.
قیومی عنوان کرد: وظیفه اطلاع رسانی جزئیات سفرهای استانی رئیس جمهوری در دولت یازدهم بر دوش رسانه های استانی گذاشته شده و هیچ خبرنگاری از تهران به همراه هیات دولت عازم استان ها نمی شود.
او این موضوع را یک فرصت مناسب برای خبرنگاران استانی دانست که باعث بالا رفتن توقعات از آنها هم می شود و انتظارها را برای اطلاع رسانی سریع، دقیق و درست بالا می برد.
رئیس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رئیس جمهوری از همه رسانه های استان درخواست کرد که سفر رئیس جمهوری به کرمانشاه را یک سفر ملی بدانند و با اخلاق وارد میدان شوند.
قیومی همچنین دیدار عمومی رئیس جمهوری با مردم در ورزشگاه آزادی، جلسه با علما و برگزیدگان، دیدار با سرمایه گذاران، جلسه شورای اداری و بازدید از اثر باستانی تاق بستان را از دیگر برنامه های روحانی در سفر به کرمانشاه عنوان کرد.
او همچنین به همه کرمانشاهی ها توصیه کرد که از نوشتن نامه های کاغذی به مسئولان دولت خودداری کنند و درخواست ها و مشکلات خود را از طریق سامانه سامد (شماره تلفن 111) ثبت نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی و پاسخ داده شود.
ابراهیم رحیمی زنگنه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه هم در این نشست نقش رسانه های استان را در اطلاع رسانی سفر رئیس جمهوری مثبت ارزیابی کرد و گفت: رسانه های کرمانشاه پس از سال ها فعالیت به بلوغ و نگاه حرفه ای رسیده اند.
وی با اشاره به آیین قرعه کشی انتخاب رسانه های سئوال کننده از رئیس جمهوری، افزود: امیدواریم شاهد یک نشست خبری حرفه ای و اثرگذار باشیم.
37 نشریه محلی، 16 خبرگزاری و ده ها سایت خبری و نمایندگی روزنامه های سراسری در استان کرمانشاه مجوز فعالیت دارند.
رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت صبح روز یکشنبه 27 تیر در قالب بیست و نهمین سفر استانی به کرمانشاه سفر می کنند.
کاروان تدبیر و امید از 24 دی سال 92 تاکنون به استانهای خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام ، لرستان، چهارمحال و بختیاری ، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی ، بوشهر، اصفهان، قم، گیلان ، فارس، آذربایجان شرقی، شهرستانهای استان تهران (شهریار ، ملارد و قدس)، خراسان شمالی، کردستان، شهرستانهای استان تهران( اسلامشهر ، رباط کریم و بهارستان)، همدان، مازندران، شهرستان ری (جنوب تهران)، یزد، سمنان، کرمان و آذربایجان غربی سفر داشتند.