منوی دسته بندی
پایگاه‌اطلاع‌رسانی

کیفیت نان درکرمانشاه پایین است

2076425

1395/03/04

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: کیفیت نان در کرمانشاه نامناسب است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عباس سجادی‌راد  دیروز (دوشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون هیچگونه التهابی در بازار از نظر قیمت یا نارسایی در بحث کمبود کالا در استان نداشتیم و آرامش نسبی و ثبات معناداری در بازارهای ما حاکم بود.

وی با اشاره به اینکه در ماه رمضان امسال طرح‌ نظارت از سوی این سازمان اعمال نخواهد شد، افزود: کالا به اندازه کافی در استان وجود دارد و فروشگاه‌ها به راحتی توان تامین نیاز مصرف کننده را دارند و  دیگر نیازی به برگزاری نمایشگاه‌های بهاره و پاییزه نداریم.

سجادی‌راد از انجام بیش از ۱۹۵ هزار بازرسی در استان کرمانشاه طی سال گذشته خبر داد و گفت: سال گذشته ۱۱ هزار پرونده تشکیل شد و تعداد کل کشیفیات در حوزه تخلفات نیز ۱۲ هزار و ۴۲۶ مورد بود.

این مسئول افزود: در بحث مبارزه با کالای قاچاق نظارت را در خصوص کالاهایی اولویت می دهیم که تولید و توان رقابت بالا باشد و بر این اساس کالاهای سلامت محور، کالای دخانی، آرایشی، انواع لاستیک و باطری خودرو و… در این لیست قرار دارند.

وی همچنین به کیفیت پایین نان در کرمانشاه اشاره و بیان کرد: نظارت بر کیفیت و کمیت فرآیند تولید و عرضه آرد و نان در حال انجام است و در بحث نظارت بر گوشت قرمز و مرغ از درب مغازه نظارت اعمال می‌شود.