منوی دسته بندی
پایگاه‌اطلاع‌رسانی

مجوز تغییر کاربری باغات سراب قنبر کرمانشاه صادر نمی‌شود

sarab

1395/01/25

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه مجوز تغییر کاربری در باغات سراب قنبر به هیچکس داده نمی‌شود، گفت: از بین رفتن درختان این منطقه یک موضوع جدید نیست.

مجتبی نیک‌کردار در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به اینکه موضوعاتی که اخیرا در مورد قطع درختان سراب قنبر در شهر کرمانشاه توسط عده‌ای مطرح می‌شود یک موضوع تازه نیست، اظهار کرد: از بین بردن درختان این منطقه طی سالیان گذشته انجام گرفته است.

وی با تصریح بر اینکه قطع درختان در محدوده‌ای از سراب قنبر شهر کرمانشاه و از بین رفتن آنان طی سالیان گذشته قابل مشاهده بوده، گفت: مردم می‌توانند هر تخلفی را که مشاهده کنند به مراجع قانونی اطلاع بدهند.

معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه ستادی در دادگستری کرمانشاه برای برخورد با تخلفات زمین‌خواری، تغییر کاربری غیرمجاز، ساخت و ساز غیرقانونی و… تشکیل شده، بیان داشت: مسئولان دستگاه‌های مختلف در زمینه برخورد با جرائم این‌چنینی با جدیت وارد عمل خواهند شد و تعامل، همکاری و قاطعیت خوبی در این زمینه وجود دارد.

نیک‌کردار با اشاره به اینکه همه ما باید در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه حفظ اراضی کشاورزی، باغات، منابع طبیعی و محیط زیست با جدیت وارد عمل شویم، تصریح کرد: مجوز تغییر کاربری در باغات سراب قنبر به هیچ‌وجه و به هیچکس داده نمی‌شود.