منوی دسته بندی
پایگاه‌اطلاع‌رسانی

مقابله آتش نشاني كرمانشاه با 25 مورد آب گرفتگي

82033404-70648031

1395/01/26

مديرعامل آتش نشاني و خدمات ايمني آتش نشاني كرمانشاه اعلام كرد كه در روزهاي گذشته تيم هاي آتش نشاني با 25 مورد آب گرفتگي مقابله كردند.

به گزارش ايرنا، سامانه اي بارشي از روز يكشنبه فعاليت خود را در سطح استان آغاز كرده و تا اوايل هفته آينده به فعاليت خود در سطح استان ادامه مي دهد.
حجت الله جهانبخشي مديرعامل آتش نشاني و خدمات ايمني اتش نشاني كرمانشاه به ايرنا گفت: به دليل بارش هاي اخير 25 مورد آب گرفتگي شديد در سطح شهر كرمانشاه گزارش شد كه با حضور نيروهاي سازمان و امدادرساني، به موقع مسيرها باز و از تجميع آب در برخي از مسيرهاي اصلي شهر جلوگيري شد.
مديرعامل آتش نشاني و خدمات ايمني آتش نشاني كرمانشاه عنوان كرد: براساس گزارش هاي به دست آمده بيش از 12 منزل در منطقه ملاحسيني و جعفرآباد دچار آبگرفتگي شدند و سيلاب ناشي از باران به وسايل بسياري از خانه ها آسيب وارد كرده است.
جهانبخشي تاكيد كرد كه تمامي ايستگاه‌هاي آتش‌‌ نشاني براي مقابله با حوادث احتمالي در حالت آماده باش قرار دارند.
سرهنگ غلامرضا اميدي رئيس پليس راهور استان كرمانشاه نيز صبح امروز اعلام كرده است كه به دليل بارش ها و آبگرفتگي معابر شاهد كندي تردد در سطح شهر كرمانشاه هستيم.
براساس اعلام اداره كل هواشناسي استان كرمانشاه از يكشنبه تا صبح چهارشنبه 25 فروردين ماه 47 ميليمتر باران در سطح استان باريده كه بيشترين آن با 73 ميليمتر از شهر گواور گزارش شده است.
ميزان بارش استان كرمانشاه از اول سال زراعي تاكنون به 643 ميليمتر رسيده كه در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته 104 درصد و در مقايسه با بلند مدت 64 درصد رشد دارد.