منوی دسته بندی
پایگاه‌اطلاع‌رسانی

نبود چارت تشکیلاتی از نقاط ضعف کارگروه های پدافند غیرعامل

photo-shahreman-0803

 

مسئول اجرایی کارگروه پدافندغیرعامل جهادکشاورزی:

نبود چارت تشکیلاتی از نقاط ضعف کارگروه های پدافندغیرعامل

شهرمن – گروه خبر

«نبود چارت تشکیلاتی از نقاط ضعف در کارگروه های پدافند غیرعامل است.»

 مسئول اجرایی کارگروه پدافند غیرعامل سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه در مصاحبه با خبرنگار شهرمن،با بیان این مطلب گفت: اداره مدیریت بحران و کاهش خطرات بخش کشاورزی پس از جدایی از پدافند غیرعامل به تشکیل چارت سازمانی اقدام کرد اما پدافندغیر عامل مثلا در سازمان جهادکشاورزی حتی یک کارشناس هم ندارد.

قباد صیدی با تشریح برنامه های کارگروه پدافند غیرعامل جهاد کشاورزی بیان داشت: برگزاری سمینار آموزشی تخصصی تغییر اقلیم و اثرات آن بر بخش کشاورزی، با سخنرانی دکتر احمدی تنها اقلیم شناس استان در روز پنجشنبه از برنامه های این هفته می باشد.

وی افزود: از دیگر برنامه های کارگروه کشاورزی پدافندغیرعامل ارسال پیامک برای اعضا کارگروه به هدف یادآوری این هفته، نوشتن فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص پدافند غیرعامل و شعار امسال در سربرگ نامه های اداری، تهیه لوح فشرده آموزشی با موضوع پدافند غیرعامل زیستی،انتشار چند جزوه آموزشی مرتبط با این هفته در سامانه سازمان و نصب پوستر و پلاکارد، از دیگر برنامه های در حال اجرا می باشد.

صیدی همچنین از تألیف کتاب سند راهبردی توسط کارگروه کشاورزی خبر داد و گفت: این کتاب آماده چاپ است و هدف از تهیه آن آشنا کردن کارشناسان با مفاهیم پدافند زیستی ـ شیمیایی و پایش برنامه ها می باشد.

وی در پایان افزود: کارگروه کشاورزی با ۱۳اداره و نهاد تابعه همکاری مستقیم دارد.

لازم به زکر است، اداره پدافند غیرعامل استانداری کرمانشاه دارای دو قرارگاه زیستی و سایبری است و ۱۲کارگروه زیر نظر این قرارگاه ها فعالیت دارند.