منوی دسته بندی
پایگاه‌اطلاع‌رسانی

همایش جایگاه پدافند غیرعامل در حوزه کالبد شهری برگزار می شود

img12272757

با مشارکت راه و شهرسازی و نظام مهندسی ساختمان برگزار می شود:

همایش جایگاه پدافندغیرعامل در حوزه کالبد شهری

 

شهرمن –  گروه خبر

سرپرست اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل راه و شهرسازی از برگزاری همایشی در خصوص مصون سازی زیر ساخت های راه و ساختمان توسط کارگروه راه و شهرسازی به مناسبت هفته پدافندغیرعامل خبر داد.

سهیل خاموشی در گفتگو با خبرنگار شهرمن، با تشریح برنامه های کارگروه راه و شهرسازی درهفته پدافندغیرعامل گفت:همایش بررسی جایگاه پدافندغیرعامل در حوزه کالبد شهری با حضور مهندس پوریا رفیعی مشاور سازمان پدافندغیرعامل کشور و عضو انجمن علمی مرکزمطالعات پدافند غیر عامل کشور با مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان در روز پنجشنبه ششم آبانماه ساعت 9 صبح در محل سالن همایش های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می گردد.

وی افزود: این کارگروه در شهریورماه  گذشته نیزهمایشی با همکاری بسیج جامعه مهندسی با عنوان مبانی و الزامات پدافندغیرعامل برای کارشناسان و اعضای کارگروه راه و شهرسازی برگزار کرد.

خاموشی برگزاری مسابقه کتابخوانی و نصب پوستر و بنر با موضوع پدافندغیرعامل را از دیگر برنامه های کارگروه راه و شهرسازی در این هفته دانست.

لازم به زکر است، اداره پدافندغیرعامل استانداری کرمانشاه دارای دو قرارگاه زیستی و سایبری است و ۱۲کارگروه زیر نظر این قرارگاه ها فعالیت دارند.