منوی دسته بندی
پایگاه‌اطلاع‌رسانی

گزارشی از زمین‌خواری در سراب‌قنبر به دادسرا برسد، سریعاً رسیدگی می‌کنیم

sarab

1395/1/17

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: چنانچه گزارش مکتوبی در خصوص زمین‌خواری در سراب قنبر به دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه برسد، سریعا رسیدگی خواهیم کرد.

مجتبی ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی هنری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه در این باره اظهارکرد: تاکنون هیچگونه گزارش مکتوبی در خصوص زمین خواری در منطقه سراب قنبر کرمانشاه به دادسرای عمومی و انقلاب این شهر نرسیده و چنانچه گزارش مکتوبی در خصوص زمین‌خواری در سراب قنبر به دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه برسد، سریعاً رسیدگی خواهیم کرد.

ملکی خاطرنشان کرد: باید نهادهای متولی در این امر همچون امور اراضی جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و … به ما گزارش دهند که تاکنون چنین گزارشی به دست ما نرسیده است.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: اگر زمین خواری در منطقه سراب قنبر کرمانشاه صورت گرفته باشد و نهادهای متولی گزارش آن را به دادسرای عمومی و انقلاب ارسال نکرده باشند، با آنها برخورد خواهد شد.

وی تاکید کرد: همچنین به محض دریافت گزارشی در خصوص زمین خواری در سراب قنبر، دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه سریعاً وارد بررسی قضایی موضوع خواهد شد.

گفتنی است: اخیراً پویش مردمی برای حفظ و توسعه باغات سراب قنبر با همت جمعی از دوستداران محیط زیست و فعالان رسانه‌ای استان شکل گرفته است. همچنین قرار شده روز بیستم فروردین در قالب همایشی، نهال‌کاری گسترده‌ای در سراب قنبر صورت گیرد.