منوی دسته بندی
پایگاه‌اطلاع‌رسانی

آرش رضایی شهردار کرمانشاه شد

41368

1395/03/20

نایب رییس شورای شهر کرمانشاه از تایید حکم آرش رضایی شهردار منتخب شورای شهر کرمانشاه توسط وزیر کشور خبر داد.
سید احسان احسانی در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا منطقه کرمانشاه، با اعلام این خبر اظهار کرد: آرش رضایی در جلسه پنجم اردیبهشت شورای شهر کرمانشاه با رای 13 عضو شورا به عنوان شهردار انتخاب شد و مدارک او برای سیر مراحل قانونی به وزارت کشور ارسال شده بود که وزارت کشور نیز روز 19 خرداد حکم انتصاب او را صادر کرد.
احسانی افزود: آرش رضایی سابقه فعالیت در معاونت خدمات شهری شهرداری و عضویت در شورای شهر کرمانشاه را در کارنامه کاری خود دارد.
وی ادامه داد: مراسم معارفه آرش رضایی بعنوان شهردار کرمانشاه در اولین فرصت برگزار خواهد شد.
به گزارش ایسنا، متن حکم دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به شهردار جدید کرمانشاه به این شرح است:

جناب آقای آرش رضائی

سلام علیکم
در اجرای تبصره 3 ذیل بند یک ماده 71 قانون تشکیلات،‌ وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1375/3/1 با اصلاحات بعدی و با توجه به پیشنهاد شورای اسلامی شهر کرمانشاه و نظر به تعهد، ‌شایستگی و تجارب ارزنده به موجب این حکم جنابعالی را به سمت شهردار کرمانشاه منصوب می نمایم.
امیدوارم با استعانت از پروردگار یکتا و با در نظر گرفتن عدالت در رسیدگی به مناطق، مراقبت در انضباط مالی، مطالعه و بهره گیری از همه ظرفیت ها و کوشش در ایجاد محیط سالم شهری، نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات و مطالبات مقام معظم رهبری “مدظله العالی” و سیاست های دولت تدبیر و امید میسر گردد.
توفیقات روزافزون جنابعالی را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند متعال مسئلت دارد.

در حال حاضر حامد لعل بخش سرپرست شهرداری کرمانشاه است.