منوی دسته بندی
پایگاه‌اطلاع‌رسانی

استاندار کرمانشاه ازمجتمع جهان فولاد غرب و پتروشیمی پلیمر کرمانشاه بازدید کرد

1-1

 1395/02/30

به گزارش خبرگزاری کردپرس، استاندار کرمانشاه به همراه معاونین و جمعی دیگر از مسئولان و مدیران استان در سفر یک روزه خود در بازدید از پروژه های شهرستان هرسین از مجتمع جهان فولاد غرب و پتروشیمی پلیمر کرمانشاه بازدید کرد.

طی این بازدید، بهمن قربانی مدیر امور اجرایی مجتمع جهان فولاد غرب اظهار داشت: سالانه مجموعا 500 هزار تن تولیدات این کارخانه می باشد که حدود 250 هزار تن  آن تیرآهن و 250  هزار تن میلگرد است.
وی سرمایه گذاری این کارخانه را 1000 میلیارد عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: مساحت مجتمع جهان فولاد 100 هکتار است.
همچنین طی این بازدید، استاندار کرمانشاه به همراه رضا رحیمی معاون اقتصادی، حقیقی رئیس سازمان صنعت و معدن استان و جمعی دیگر از مسئولان به بازدید از مجتمع پتروشیمی پلیمر کرمانشاه پرداخت.

1-2

ابوالقاسم عابدی رئیس  مجتمع پتروشیمی پلیمر کرمانشاه در این بازدید اظهارداشت:  مجتمع پتروشیمی پلیمر کرمانشاه با ظرفیت 300 هزار تن تولید پلی اتیلن سنگین در سال مشغول به فعالیت است.
وی خاطر نشان کرد: خوراک اتیلن این مجتمع از خط اتیلن غرب عسلویه تامین می شود.
رئیس مجتمع پتروشیمی پلیمر کرمانشاه مساحت این مجتمع را 65 هکتار عنوان کرد و تصریح داشت: مجتمع پتروشیمی پلیمر کرمانشاه از دو واحد یوتیلیتی (واحدهای جانبی ) و واحد فرآیندی که تولید پلی اتلین سنگین می باشد، تشکیل شده است.
وی ظرفیت اشتغالرایی این مجتمع را به صورت مستقیم 350 نفر و غیر مستقیم 500 نفراعلام کرد و ادامه داد: 80 درصد از محصولات  مجتمع پتروشیمی پلیمر کرمانشاه به کشورهای چین و ترکیه صادر می شود.
عابدی شروع فعالیت این مجتمع را سال 91 و با سرمایه گذاری اولیه 500 میلیارد تومان بیان کرد و گفت:  مجتمع پتروشیمی پلیمر کرمانشاه سومین مجتمع مگاپلینت HD کشور می باشد.
وی در پایان از افزایش 15 درصدی تولیدات این مجتمع در سالجاری خبر داد.