منوی دسته بندی
پایگاه‌اطلاع‌رسانی

اغلب مسافران استان کرمانشاه در مهمانسراهای ادارات اسکان می‌یابند

42421

1395/05/04

نایب رییس اتحادیه هتلداران کرمانشاه گفت: اغلب مسافران استان کرمانشاه در مهمانسراهای ادارات و مدارس اسکان می‌یابند و تعداد اندکی به سمت اقامت در هتل‌ها می‌آیند.

سیروس گل‌عنبر در گفت‌‌وگو با خبرگزاری ایسنا منطقه کرمانشاه، در این باره اظهارکرد: شهر کرمانشاه در حال حاضر 10 هتل، دو هتل آپارتمان و 15 مهمانپذیر دارد، اما اغلب مسافران این استان معمولا از مهمانسراهای ادارات، مدارس و شرکت‌ها برای اسکان استفاده می کنند.
وی ادامه داد: ظرفیت مراکز اقامتی شهر کرمانشاه در شرایط کنونی 2200 تخت است.

این مقام مسئول اظهارکرد: البته در شهر کرمانشاه یک هتل قدیمی به نام هتل بیستون داریم که چند سالی به دلیل مسائل اختلافی مالکش با میراث فرهنگی، تعطیل است.

گل‌عنبر تصریح کرد: همچنین یک هتل بزرگ پنج ستاره دیگر در شهر کرمانشاه به نام هتل رسالت در میدان فردوسی این شهر در حال ساخت است که این پروژه تقریبا مراحل آخر ساخت خود را پیش می‌برد.

وی تاکید کرد: سه هتل جمشید، پارسیان و آزادگان کرمانشاه که چهار و پنج ستاره‌اند در تمام ایام سال به ویژه این ایام تابستان معمولا تمام ظرفیت آنها تکمیل است.

نایب رییس اتحادیه هتلداران کرمانشاه خاطرنشان کرد: مابقی هتل ها و مهمانپذیرهای کرمانشاه نیز بین 30 تا 60 درصد ظرفیت‌شان تکمیل است.