منوی دسته بندی
پایگاه‌اطلاع‌رسانی

با انهدام ۴ باند سرقت در کرمانشاه، ۱۲ نفر دستگیر شدند

2106135

1395/03/25

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از شناسایی و انهدام ۴ باند سرقت در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار منوچهر امان اللهی پیش از ظهر دیروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران از شناسایی و دستگیری اعضای ۴ باند سرقت در استان کرمانشاه خبر داد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت مقوله سرقت، توجه به این موضوع طی ماه های اخیر در دستور کار ویژه انتظامی استان قرار گرفت که در این راستا ۴ باند سرقت شناسایی و منهدم شد.

امان اللهی از دستگیری ۱۲ نفر از اعضای این باندها خبر داد و گفت: این سارقین به ۱۰۰ فقره سرقت منزل و کابل های برق به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان اعتراف کرده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: نیروهای پلیس به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مردم هستند که در این راستا همکاری و همراهی شهروندان نقش مهمی در افزایش توفیقات پلیس خواهد داشت.

امان اللهی خاطر نشان کرد: هم اکنون و بر اساس سرانه جمعیتی رتبه کرمانشاه از حیث سرقت بیست و پنجم کشور است که از این نظر جایگاه نسبتا خوبی در مقایسه با سایر استانهای همسان از نظر جمعیتی و موارد عمومی دارد.

این مقام انتظامی از افزایش ۳۰ درصدی کشفیات سرقت در استان کرمانشاه طی امسال خبر داد و گفت: اقداماتی نظیر راه اندازی و تقویت قرارگاه مقابله با سرقت، پایگاه آگاهی و تجسس کلانتری ها در افزایش کشفیات سرقت موثر بوده است.

امان اللهی همچنین به افزایش ۴ درصدی کشفیات مجموع سرقت ها اشاره کرد و افزود: در مجموع میزان سرقت ها به ویژه سرقت منازل در استان کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان در خصوص فعالیت مراکز پذیرایی در ماه رمضان نیز گفت: تنها مراکزی که نسبت به اخد مجوز اقدام کرده و دارای مجوز هستند می توانند فعالیت کنند.