منوی دسته بندی
پایگاه‌اطلاع‌رسانی

تماشاچيان خوب در انتخاب کرمانشاه براي ميزباني سهيم بودند

photo-shahreman - Dr Karimi

بنيانگذار دانشکده تربيت بدني کرمانشاه:

تماشاچيان خوب در انتخاب کرمانشاه براي ميزباني سهيم بودند

میزبانی جام جهانی کشتی رویدادی پر ارزش برای کرمانشاه است

شهرمن – گروه خبر

بنيانگذار دانشکده تربيت بدني کرمانشاه گفت: میزبانی جام جهاني کشتي يک رويداد بسيار با ارزش است که به عنوان يک امتياز فوق العاده به کرمانشاه داده شده است.

دکتر جواد کريمي، با بيان اينکه جام جهاني کشتي سال گذشته در لس آنجلس آمريکا برگزار شد، افزود: امسال اين ميزباني نصيب کرمانشاه شده است و نام اين شهر در صدر اخبار ورزشي قرار ، خواهد گرفت.

 

دلايل انتخاب کرمانشاه

اين کشتي گير پيشکسوت، با تقدير از فدراسيون کشتي و وزارت ورزش و جوانان به خاطر انتخاب کرمانشاه براي اين ميزباني خاطرنشان ساخت: بايد يادآوري کنم اين شانس و اقبال بي جهت در اختيار کرمانشاه قرار نگرفته است؛ اين شهر هم اکنون برادران محبی، دو قهرمان صاحب نام و شناخته شده ملي و جهاني دارد که مسئوليت هيئت کشتي را برعهده دارند و جايگاهشان به گونه اي است که درخور گرفتن چنين امتيازي مي باشند.

وي وجود تماشاچيان ورزش دوست و فهيم کرمانشاهي را يکي از دلايل انتخاب کرمانشاه براي ميزباني جام جهاني کشتي عنوان کرد و اظهار داشت: همه‌ي کشتي گيران دنيا قبول دارند کرمانشاه، تماشاچيان و علاقه مندان بي نظيري دارد که اين ورزش را به خوبي مي شناسند و به آن عشق مي ورزند و حرمت کشتي را حفظ مي کنند.

جواد کريمي افزود: اگر کشتي گيري از هر نقطه‌ي دنيا خوب کشتي بگيرد، تماشاچيان کرمانشاهي بدون تعصب او را به اندازه‌ي کشتي گيران هموطنشان تشويق مي کنند. بنيانگذار دانشکده تربيت بدني کرمانشاه، ميزباني قابل تحسين کرمانشاه در مسابقات جام تختي را از ديگر دلايل انتخاب اين شهر براي ميزباني جام جهاني کشتي عنوان کرد و افزود: کرمانشاه ثابت کرده توانايي ميزباني مسابقات جهاني و مهم را دارد و به خوبي از عهده‌ي اين مسئوليت بر مي آيد.

 

امتيازات اين ميزباني براي کرمانشاه

دکترجوادکريمي، به حضور کشتي گيران هشت کشور صاحب نام جهان در ورزش کشتي در کرمانشاه اشاره کرد و بيان داشت: حضور اين ورزشکاران در کرمانشاه براي معرفي و نشان دادن تمدن و فرهنگ ديرپاي اين استان فرصت با ارزشي است.

وي ايجاد تغييرات مثبت در ساختار زيربنايي کشتي کرمانشاه را ماحصل ميزباني مسابقات مهم در سال هاي اخير عنوان کرد و گفت: پس از جام تختي و مسابقات قهرماني کشور که به نحو مطلوبي در کرمانشاه برگزار شد، تغييرات خوبي در زيربناي کشتي اين شهر به وجود آمد که از جمله آن مي توان به کسب امتيازهاي پي در پي توسط تيم نوجوانان و جوانان کرمانشاه اشاره کرد.

پيشکسوت کشتي کرمانشاه، ايجاد شور و شوق در ميان مردم به خصوص جوانان استان را يکي ديگر از امتيازات ميزباني کرمانشاه در جام جهاني کشتي برشمرد.

کريمي در خصوص تأمين هزينه هاي اين ميزباني اظهار کرد: تمامي هزينه ها به عهده‌ي فدراسيون کشتي است و کرمانشاه به هيچ عنوان مسئوليتي در خصوص تأمين هزينه ها ندارد.

وي تأکيد کرد: حتي تجهيزات و امکاناتي نيز از طرف فدراسيون به کرمانشاه مي آيد و اين امکانات پس از پايان مسابقات در اينجا باقي مي ماند و کرمانشاهيان از آن برخوردار خواهند شد.

کريمي افزود: اين امکان نيز وجود دارد که سهمي از فروش بليت مسابقات به هيئت کشتي کرمانشاه داده شود.

بنيانگذار دانشکده‌ي تربيت بدني کرمانشاه، در پايان گفت: اين ميزباني براي کرمانشاه افتخار بزرگي است که تا کنون نصيب استان هاي ديگر نشده است و اين رويداد در تاريخ کشتي ايران ثبت خواهد شد.