منوی دسته بندی
پایگاه‌اطلاع‌رسانی

تولیدمستند«چرمله زیباست» در استان کرمانشاه برای پخش ازشبکه مستند

2102828

1395/03/22

رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه از تولید مستند«چرمله زیباست» توسط هنرمندان این انجمن برای پخش در شبکه مستند سیما خبرداد.

کامران رضایی در گفتگو با خبرگزاری مهر، از تولید مستند «چرمله زیباست» توسط هنرمندان عضو انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه خبرداد.

وی افزود: هم اکنون این مستند به کارگردانی «فرهاد آزمون» آخرین مراحل تدوین و صدا گذاری را در انجمن سینمای جوانان کرمانشاه طی می کند.

رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه تصریح کرد: تولید این مستند در ادامه  تفاهم نامه ای است که چندی پیش بین این انجمن و شبکه مستند سیما جهت تولید فیلم هایی با موضوعات گردشگری منعقد شد.

رضایی خاطرنشان کرد: پیش از این چهار عنوان از تولیدات این دفتر از شبکه مستند سیما پخش شده که با استقبال مدیران شبکه و مخاطبان روبرو بود.

وی هم چنین توضیحاتی در خصوص این مستند ارائه کرد و گفت: «چرمله» روستایی در ۳۰ کیلومتری شهرستان سنقر است که دارای طبیعتی زیبا،  گیاهان دارویی فراوان و حمامی با قدمت بیش از ۴۰۰ سال است که باعث شده هر ساله گردشگران فراوانی برای دیدن این زیبایی ها و آثار تاریخی به چرمله سفر کنند.

رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه، هم چنین در خصوص عوامل تولید مستند مذکور گفت: تصویربرداری این اثر را «اصغر لایی» انجام داده  و «فرشاد آزمون» نیز  صدا برداری آن را بر عهده داشته است.