منوی دسته بندی
پایگاه‌اطلاع‌رسانی

شهادت دو نفر در حمله تروریستی به خودرو نماینده اسلام آباد غرب

146815613668650848

1395/04/20

شهرمن – گروه خبر

ساعت 14:40 دقیقه امروز (یکشنبه) پس از بازگشت هیأتی متشکل از مدیران استانی و مسئولین شهرستان دالاهو از منطقه ریجاب، هدف رگبار سرنشینان یک خودرو قرار گرفتند. هویت و انگیزه ضاربان هنوز مشخص نشده است.

در این درگیری دو تن به نام های «کرمی» راننده فرماندار و دکتر «نیک عزم» رئیس دامپزشکی شهرستان اسلام آباد غرب بلافاصه جان خود را از دست می دهند. همچنین «فلاحت پیشه» نماینده اسلام آباد غرب جراحتی سطحی برداشته که هم اکنون حال وی از سوی پزشکان رضایتبخش اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار شهر من «فرامرز اکبری» فرماندار دالاهو نیز که دو گلوله به ناحیه لگن یا شکم وی اثابت گردیده و هم اکنون به اتاق عمل منتقل شده است. «افضلی» مدیر کل شیلات استان کرمانشاه نیز از ناحیه پا زخمی شد و با اورژانس هوایی به بیمارستان طالقانی کرمانشاه منتقل گردید.

به گزارش منابع رسمی هویت ضاربین هنوز اعلام نشده است اما گفته می شود این افراد پس از به رگبار بستن خودروی حامل نماینده و فرماندار، با آتش زدن خودروی خود، به سمت مناطق مرزی گریخته اند. لازم به ذکر است که عملیات تعقیب و گریز ضاربین و کنترل ترددهای مرزی از لحظه وقوع این حادثه تروریستی  آغاز شده است. هنوز هیچ فرد و گروهی مسئولیت این حمله تروریستی را برعهده نگرفته است.

فلاحت پیشه ساعاتی پس از وقوع این حادثه تروریستی در مصاحبه با شبکه خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت : پس از برگزاری شورای اداری در شهرستان دالاهو، برای برگزاری جلسه ای در منطقه ریجاب عازم آنجا شدیم که به کمین تروریستی برخورد کردیم.

وی افزود: ما همیشه به عنوان یک شهروند به این منطقه می رفتیم و هیچگاه با مشکلی اینچنینی برخورد نکرده بودیم. اینجا منطقه امنی است اما به دلیل مرزی بودن حتماً عوامل خارجی این حمله را شکل داده اند.

وی تأکید کرد: پس از حمله ، مردم برای حفظ امنیت به کمک نیروهای امنیتی شتافتند. ضمن تشکر از مردم و کسانی که ابراز نگرانی کردند، تأثر من به خاطر شهادت دو جوان بی گناهی است که برای رفع مشکلات مردم مناطق مرزی با این هیئت همراه شده بودند.

این نماینده مجلس شوای اسلامی یادآور شد: مطمئن هستم نیروهای امنیتی و نظامی منطقه این افراد را قبل از خروج از مرز شناسایی و دستگیر خواهند نمود. متن خبر