منوی دسته بندی
پایگاه‌اطلاع‌رسانی

طرح شناسایی و دستگیری سارقان در کرمانشاه اجرا می شود

IMAGE635991102459196089

1395/02/29
فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری 25 سارق حرفه ای با 53 فقره سرقت در راستای اجرای طرح شناسایی و دستگیری سارقان خبر داد .
  سرهنگ رضاشیرزادی در گفتگو با خبرگزاری کرد پرس با اعلام خبر فوق، افزود: مأموران انتظامی شهرستان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهر کرمانشاه، طرح مبارزه با سرقت را در دستور کار قرار دادند.

وی تصریح داشت: با تلاش ماموران پلیس، 25 سارق حرفه ای شناسایی و دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده به 53 فقره انواع سرقت در سطح شهر اعتراف کردند.
این مقام انتظامی ضمن اشاره به تحویل متهمان به دادسرا، خاطرنشان کرد: این افراد دست به سرقت های منزل، خودرو، لوازم خودرو و مغازه می زدند که با تلاش و هوشیاری ماموران پلیس شهرستان کرمانشاه، دستگیر شدند.
سرهنگ شیرزادی تاکید نمود: در این طرح 16 دستگاه خودرو، 25 مورد قطعات و محتویات خودرو، 10 مورد وسایل مغازه و وسایل منزل مسکونی نیز کشف شد.
وی در پایان با بیان اینکه اجرای طرح های مبارزه با سرقت در سطح شهرستان با جدیت ادامه خواهد داشت، یادآور شد: شهروندان هشدارهای پلیس، در رابطه با پیشگیری از انواع سرقت را جدی گرفته و پلیس را در راه مبارزه با سرقت یاری کنند.