منوی دسته بندی
پایگاه‌اطلاع‌رسانی

فروش نوروزی سینماهای کرمانشاه رکورد زد

40080

 

1395/01/19

با اکران “من سالوادور نیستم” و “کوچه بی‌نام”

فروش نوروزی سینماهای کرمانشاه رکورد زد

 

سرپرست اداره سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از رکوردزنی سینماهای کرمانشاه در نوروز امسال خبر داد و اظهار کرد: فروش نوروزی سینماهای کرمانشاه در نوروز امسال هفت برابر شده است.

جعفر کرجی در گفت و گو با خبرنگار سرویس «فرهنگی و هنری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، از اکران دو فیلم “کوچه بی‌نام” و “من سالوادور نیستم” در دو سینمای فرهنگ و آزادی کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه این دو فیلم با استقبال مخاطبان رو برو شد.

کرجی از فروش 84 میلیون تومانی این دو فیلم در استان خبر داد و اظهار کرد: نوروز امسال 14 هزار نفر از این دو فیلم دیدن کردند.

 وی این میزان فروش و حضور تماشاگر در سینما در نوروز را بی‌سابقه عنوان کرد و افزود: فروش نوروزی سینماهای استان در نوروز امسال نسبت به نوروز سال گذشته هفت برابر شده است.

 “کوچه بی‌نام” فیلمی به نویسندگی و کارگردانی «هاتف علیمردانی» است. در این فیلم دو خانواده که در جنوب تهران ساکن‌اند درگیر اتفاقاتی می‌شوند و فیلم به این موضوع می‌پردازد که هیچ فکری و هیچ حرفی در این دنیا ارزش جنگیدن ندارد.

در این فیلم بازیگرانی از جمله “فرهاد اصلانی”، “باران کوثری” و “پانته‌آ بهرام” حضور دارند.

فیلم “من سالوادور نیستم” نیز فیلمی به کارگردانی «منوچهر هادی» است که در آن “رضا عطاران”، “یکتا ناصر”، “مهدی محرابی” و “کارول ویدونی” به ایفای نقش می‌پردازند.

 موضوع این فیلم شرح داستان “ناصر” و خانواده‌اش  است که برای سفری سياحتی به برزيل دعوت می‌شوند و در آنجا “آنجل” دختری برزيلی، او را با نامزد سابق خود اشتباه می‌گیرد و…