منوی دسته بندی
پایگاه‌اطلاع‌رسانی

مدال طلای ماراتن اسکیت کشور بر گردن ورزشکار کرمانشاهی

photo-shahreman-0516a

photo-shahreman-0516b

1395/05/16

شهرمن ـ گروه ورزش

مینا قدسی

همایش بزرگ هزار نفری اسکیت سواران در حاشیه مسابقه ماراتن قهرمانی کشور اسکیت انتخابی تیم ملی دیروز (جمعه 95/5/15 )در بلوار طاقبستان برگزار شد.
در این رقابت محمد صالحی از کرمانشاه عنوان نفر اول مسابقات ماراتن قهرمانی کشور رده سنی بزرگسالان را به دست آورد و امیر بهزادی از اصفهان در رده سنی جوانان حائز رتبه نخست شد.
صالحی در مصاحبه با شهر من، سطح این مسابقات را قابل قبول ارزیابی کرد و بیان داشت: این رقابت نسبت به سال های گذشته از سطح بالاتری برخوردار بود. وی افزود: کرمانشاه همیشه جزء استانهایی است که مسابقات اسکیت در آن به نحو مطلوبی برگزار می شود و این موضوع جای تقدیر و تشکر از مسئولین برگزار کننده دارد.
نفر نخست این ماراتن از استان اصفهان نیز، در گفتگویی از میزبانی خوب کرمانشاه و امکانات رفاهی و اقامتی مطلوب برای ورزشکاران تقدیر کرد و گفت: نحوه برگزاری و داوری این دوره از مسابقات و حمایت مردم کرمانشاه عالی بود و به جرأت می توان گفت یکی از بهترین مسابقات اسکیتی بود که تاکنون در کشور برگزار شده است. امیر بهزادی آموزش اسکیت در کرمانشاه را بسیار باکیفیت ارزیابی کرد و اظهار داشت: به دلیل فعالیت ها و برنامه های آموزشی مناسب، کرمانشاه از ظرفیت بالایی برخوردار است به گونه ای که چندین نفر از اسکیت سواران کرمانشاهی عضو ثابت تیم ملی هستند.