منوی دسته بندی
پایگاه‌اطلاع‌رسانی

مصدوم حادثه دیده در ارتفاعات روستای «سردره» شهرستان سنقر نجات یافت

2070231

photo645431905989279046

1395/02/19

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از نجات مصدوم حادثه دیده در ارتفاعات روستای «سردره» شهرستان سنقر با تلاش ۵ ساعته امدادگران این جمعیت خبر داد.

محمدرضا امیریان در گفتگو با خبرگزاری مهر، اظهار داشت: صبح روز شنبه 18 اردیبهشت ماه طی تماس تلفنی مردمی با ندای امداد و نجات واحد ۱۱۲ هلال احمر در خصوص مصدومیت یکی از اهالی روستای سردره از توابع شهرستان سنقر در ارتفاعات‌ وزم، تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر این منطقه سریعاً به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: این تیم عملیاتی با تجهیزات امداد و نجات خودرویی به منطقه اعزام و هماهنگی لازم با تیم امداد هوایی و تیم عملیاتی امداد کوهستان شهرستان کرمانشاه  به منظور پشتیبانی امدادهوایی به فرد آسیب دیده به عمل آمد.

امیریان با ادامه توضیحات بیان کرد: این تدبیر برای آمادگی بیشتر انجام گرفت که چنانچه انتقال مصدوم مقدور نبود از طریق بالگرد عملیات امداد و نجات سریعا انجام شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: خوشبختانه با حضور به موقع عوامل جمعیت امداد و نجات هلال احمر، فرد سانحه دیده که سابقه ناراحتی قلبی و دچار ارتفاع زدگی شده بود به پایین دست کوه انتقال و با اقدامات اولیه درمانی توسط آمبولانس فوریت های پزشکی به مرکز درمانی اعزام شد.