منوی دسته بندی
پایگاه‌اطلاع‌رسانی

پتروشیمی چهارم از اسلام‌ آباد غرب خارج نمی‌شود

40571
1395/02/13
استاندار کرمانشاه گفت: پتروشیمی چهارم هیچگاه از اسلام آبادغرب خارج نخواهد شد.
به گزارش خبرگزاری ایسنا منطقه کرمانشاه، اسداله رازانی در جلسه شورای ادارای شهرستان اسلام آبادغرب که دیروز (۱۲ اردیبهشت) با حضور مسئولین استان و شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد، اظهار داشت برنامه داریم بر اساس استعدادها و ظرفیت های خاصی که در هریک از شهرستان های استان وجود دارد نسخه ای برای توسعه آن شهرستان تهیه کنیم.
وی با بیان اینکه همه شهرستان ها باید ظرف ۲۰ روز آینده مهمترین پتانسیل‌های خود را معرفی کنند، عنوان‌ کرد: این مباحث از سوی مسئولین استان و هر شهرستان بررسی خواهد شد و برای توسعه هر شهرستان ظرف دو سه سال آینده پروژه های اقتصادی و زیربنایی تعریف خواهد شد.
به گفته مدیر ارشد استان کرمانشاه، در شهرستان اسلام آبادغرب طی سال های اخیر کارهای بزرگی انجام شده و یا در دست انجام است که از مهمترین آنها می توان به منطقه ویژه اقتصادی اسلام‌آبادغرب، پتروشیمی چهارم، شهرک گلخانه ای و … اشاره کرد که با اجرای آنها اسلام آبادغرب وضعیت بهتری پیدا خواهد کرد.
رازانی در ادامه از بیمارستان در دست احداث اسلام آبادغرب یاد کر د و گفت: کار تکمیل و تجهیز این بیمارستان باید همزمان صورت گیرد تا وضعیت درمان شهرستان بهتر شود.
وی‌خواستار حل مشکل فاضلاب و برق این بیمارستان با همکاری دستگاه های مربوطه شد.
استاندار کرمانشاه در خصوص ساماندهی رودخانه «ارمنی» اسلام‌آبادغرب هم افزود: این کار حتما باید تامین اعتبار شده و تا پایان امسال به اتمام برسد.
رازانی اشاره ای هم به پتروشیمی چهارم استان داشت و تاکید کرد: این طرح مختص اسلام آبادغرب است و هرگز از این شهرستان خارج نخواهد شد.
وی عنوان کرد: اگر قرار به خروج این طرح از اسلام آبادغرب باشد، این هیات مدیره پتروشیمی هستند که باید اسلام آباد را ترک کنند.
وی از مدیرعامل پتروشیمی خواست هر ۱۰ روز یکبار گزارش روند پیشرفت کار را ارائه دهد.
رازانی یادآوری کرد: به زودی در جلسه ای که با رئیس سازمان محیط زیست داریم مشکل این پروژه با محیط زیست را پیگیری خواهیم کرد.
استاندار کرمانشاه اظهار کرد: بزرگراه اسلام آبادغرب به پل دختر از اولویت های ما است و در سفر رئیس جمهور این پروژه و چند پروژه دیگر در حوزه راه از جمله بزرگراه کرمانشاه به قصرشیرین، کرمانشاه به کامیاران و … را پیگیری خواهیم کرد تا تامین اعتبار شود.
استاندار کرمانشاه در این جلسه خواستار رسیدگی به مشکلات تامین آب روستاهای اسلام آباد غرب، مشکلات روستای میان تنگ منصوری، راه دسترسی روستای شرف آباد و …. شد و از مسئولان مربوطه خواست راهکارهای خود را در این خصوص‌ ارائه دهند.